۱۰ پاسخ

کاش بچه ی منم اینجوری بود . اینقد ک ارومه اینقد ک سرچیزای بیخود هی عذرخواهی میکنه اینقد ک خجالتیه اینقد ک از خودش دفاع نمیکنه بقیه واسش شیر میشن

دختر من همش بهونه ی اسباب بازی میگیره .بریم هر جایی تا بیایم فقط میگه ماشین میخوام .میگم عزیزم اینا که بچه ندارن .ماشینم ندارن اصلا متوجه نمیشه 🤦🏻‍♀️

خیلی نه ولی آره مثل خونه خودمون نیست
طبیعیه مرکز توجه قرار میگیرن اخه

پسر من خیلی جیغ جیغویه.. میگه فقط باید حرف من باشه

بله بشدت شلوغ

بععلهههه

آره زیاد جیغم و در میاره

نمیدونم والا

واسه منم اینجوریه

اره بابا آبروی ادمو‌ میبره

سوال های مرتبط