۳ پاسخ

پاراکیدو درشو باز کردی؟همسرت خونه نیس بره دارو بخره ؟بدون دارو ک نمیشه تب بچرو پایین آورد شیاف 125 نداری؟

سلام آب ولرم و نمک بریز توش دستمال آغسته کن آبشو بگیر بزار رو شکمش. زیر پاهاش پیاز بزار تا صب یه جوری تب و نگه دار فردا ببر دکتر

پیاز بزار کف دست و پاش. یا اگه حنا داری حنا رو با سرکه خیس کن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بزا کف پاش . بیشتر از ۱۵ دقیقه نشه که دمای بدنش خیلی میاد پایین

سوال های مرتبط