۷ پاسخ

تا ۴ ماهگی
از دکتر پرسیدم گفت الان دیگه دیار ۴ ماهشه خیلی لزومی نداره حتما بگیری حالا گرفتی چه بهتر😅

همون دو سه ماه اول مهمه یادمه خواهرزادم سه ماهش بود ما دیگه آروغش رو نمیگرفتیم

من تا وقتی شروع کرد غلت زدن گرفتم

فک کنم تا زمانیکه بتونن بشینن

تا وقتی بشینه خودش میزنه ۶،۷ ماهگی

میگفتن تا سه ماهگی که 😐😐💔

تا ۱۰ ماه 😄

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی