تا ۴ ماهگی
از دکتر پرسیدم گفت الان دیگه دیار ۴ ماهشه خیلی لزومی نداره حتما بگیری حالا گرفتی چه بهتر😅
همون دو سه ماه اول مهمه یادمه خواهرزادم سه ماهش بود ما دیگه آروغش رو نمیگرفتیم
من تا وقتی شروع کرد غلت زدن گرفتم
فک کنم تا زمانیکه بتونن بشینن
تا وقتی بشینه خودش میزنه ۶،۷ ماهگی
میگفتن تا سه ماهگی که 😐😐💔
تا ۱۰ ماه 😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.