عزیزدلم توکلت به خدا باشه♥
اصلا ناراحت نباش و ادامه بده همه که با بار اول جواب نگرفتن
عزیزم دکترت کیه ؟معمولا پریود بعد iui رو استراحت میدن چون بدن هنوز تحت تأثیر هورموناس
منم ماه پیش همینطور بود تازه دوتا مارک مختلف زدم مثبت شد بعدش پریود شدم
نه عزیز اینا میگن تو خون میمونه حرف درست نیست دو ماه پیش هورمون بارداری داشتم مثبت میشد این سری دوازده آزاد ساری منفی
حتما بیبی چکتو زود زدی مثبت کاذب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.