۵ پاسخ

عزیزدلم توکلت به خدا باشه♥
اصلا ناراحت نباش و ادامه بده همه که با بار اول جواب نگرفتن

عزیزم دکترت کیه ؟معمولا پریود بعد iui رو استراحت میدن چون بدن هنوز تحت تأثیر هورموناس

منم ماه پیش همینطور بود تازه دوتا مارک مختلف زدم مثبت شد بعدش پریود شدم

نه عزیز اینا میگن تو خون میمونه حرف درست نیست دو ماه پیش هورمون بارداری داشتم مثبت میشد این سری دوازده آزاد ساری منفی

حتما بیبی چکتو زود زدی مثبت کاذب شده

سوال های مرتبط

مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری