۹ پاسخ

سزارین که اکثرا بی حس میکنن نه اسیبی نمیرسه

سلام عزیزم چیشید خوبی من که خیلی بعد از گذاشتن فنر درد داشتم هنوزم دارم ولی یه کوچولو اروم تر شده

من ۱۹هفتهذبخاطر سرکلاژ بیهوش کردن
بیهوشی کوتاه ضرر نداره

منم میخواستن عمل سنگ کلیه کنن
من بخاطر بچم ترسیدم نرفتم الان 3ماه دارم دارو میخورم باید تا بعد زایمان صبر کنم بعدش عمل کنم

داروهایی ک از جفت رد میشه و به جنین میرسه رو نمیزنن نگران نباش

مامان منو سی سال پیش برای سزارین بیهوش کردن، من نمی‌دونم عوارض برای من داشته یا نه ولی نرمالم انگار🤣🤣

نه بیهوشی نمیزنن خواب میکنن.هیچی‌نمیشه

آره قبلا بیشتر بیهوش میکردن،من دختر عموم خودش خواست که بیهوش بشه بجای بیحسی

سزاریت منظورته یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی