۱۰ پاسخ

چه آسیبی ببینه آخه عزیزم وقتی خودش جیش نکرده بنظرم بهترین موقعس بگیر واحد بغلمون دخترم ۱۵ ماهگی از پوشک گرفت

چه عجله ایه حالا؟؟؟؟؟؟

راست میگه خیلی زوده

الان متوجه نمیشید
واقعا زوده بچه باید کامل بگه جیش دارم اعلام کنه حتی باید بگه جیش کردم
الان شاید خوب پیش بره اما یهو میبینی بچت عصبی و استرسی بعد از چند روز

وای خیلی زوده
تاپیک آخر من رو بخون
شاید بچه احساس امنیت نداشته بخاطر همین چیش نکرده

این ک شبا پوشکش نکنی کاری ب از پوشک گرفتن نداره من دخترمو الان ۶ماهه شبا پوشک نمیکنم چون جیش نمیکنه میگم پاهاش هوا بخوره.تا یک ماه پیش بیدار ک میشد سریع پوشکش میکردم تو اون جیش میکرد الان یک ماهه بیدار میشه میبرم جیش میکنه ولی بقیه روز پوشکه

چراعجله میکنی؟خیلی زوده چرااسترس میدی به بچت

بچه ها باهم فرق دارن
یکی آمادگی داره یکی نداره
پسرمن الان پوشکش خودش باز می‌کنه منم میبرمش واینکه اززمان دنیاآمده شبها پوشک نمیکنم چون پسره وبیضه هاش میترسم عرق جوش بشه وشورت آموزشی پاش میکنم از پنج ماهگی که می‌نشست صبح ها می‌بردم سرپاش میکردم
الآنم سرپاش میکنم خداروشکر جیش می‌کنه

بعضی بچها زود امادگی پیدا میکنن مخصوصا دختر ولی به ی بار جیش نکردن بسنده نکن پسرم میبینم گاهی طولانی نگه میداره ولی خواستم از پوشک بگیرم امادگی شو نداشت اذیت شد باز برگشتم به پوشک کردن

این۲هفته اس دارم میگیرم ولی هی بایدببرم دسشویی

سوال های مرتبط