من شکمم دوتا ترک خوردهههه اخه حس میکنم زوده🥺

۹ پاسخ

منم ترک نخورد هیدرودرم استفاده کردم ..عالیه

واسه من هنوز ترک نخورده

فکر میکنی زوده؟من از ۱۹ هفته اروم اروم ترک خوردم

من از اول بارداری چرب کردم روزی چندبار.الان ۳۴ هفته ام ولی فعلا ترک نداره

برای من از ۱۵ هفته خورده🥴

من منم شکمم دو تا ریز ترک خورده، ولی رون هر دو پام ترکاش بیشتره.
مهم نیست گلم.یادگاری های بارداری ثروت‌های زندگیمونه

بهش فکر نکن عزیزم...نهایت باید چرب کنی بیشتر نشه..البته مطمعن نیستم تاثیر داره

هر شب چربش کن بمالش

مال منو بگو سه چهارتا خورده😐

سوال های مرتبط

مامان آرتین🥺🫀 مامان آرتین🥺🫀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری