والا به منم گفتن ولی من گوش ندادم خوابیده شیر میدم گاهی اخه کمر دردش دیونه میکنه ادمو خصوصا از سزارین باشی بعد بچه شما یه ماهشه بهتر دو یا سه ماهگی بغلت بگیری
من اگر نزارم رو بازوم بخوابم شیر بدم نمیخوابه دیگه
شیر توگوشش هم نره باعث رفلاکس میشه.حتی اگه سربچه رو بزاری رو بازوت بچه دردش میگیره
چون هنوز گردنش سفت نشده.
چه کارایی میکنینا🥴ازین بالشت پروانه ای ها بگیرید ک واس شیردهی نشسته راحت باشید و کمردرد یا گردن درد نشید
منم خوابیده میدادم دکتر بهم گف خطرناکه شیر میره تو ریه ش عفونت میکنه
بعد اون دیگه ندادم
ن بابا من همیشه میدم
چون شیر احتمال داره بره تو گوش
ب مرور زمان ن تایک ماه دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.