۶ پاسخ

از کجا باید بگیریم ماما همراه؟؟

من با 5 تومن قرارداد بستم ولی از همین الانم خیلی راضیم ازش خیلی پیگیره

از 32هفته باید بری پرونده تشکیل بدی 3میلبون میگیره روند زایمان راحتر میکنه برات تا زایمان میکنی بچه به دنیا بیاد کنارته سری ورزش ها هست کمک میکنه درد کمتر بکشی

من سرپسراولم گرفتم از۳۷ هفتگی حرکات وورزش وشروع کرد وی سری سفارشات وکردخودشم گفت وقتی دهانه ی رحمت۴ سانت شد بگوازبیمارستان بهم خبر بدن،ولی خیلی کمک میکنه

تشویق کنندس😂 هی میگه افرین گلم زور بزن ورزش کن

تکنیک تنفس و ورزش برای باز شدن دهانه رحم
کمک به زایمان بهتر و رسیدگی بهتر

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه 🎀♥️ مامان پناه 🎀♥️ هفته سی‌وپنجم بارداری