شما چه مکملایی بعد زایمان میخورید؟؟؟
من هیچی نخوردم

۵ پاسخ

ایمونس و یونی زینک عاليه

منم هیچی نخوردم شیرمم زیااااد خودمم لاغر🤕

کلسیم و آهن

لاکتاول و آهن
حداقل از بهداشت بگیر

بخور حتما مخصوصا اگر شیرخودتو میدی یا سزارین شدی. کلسیم. مولتی ویتامین. آهن. ویتامن د

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی