روزه میگیری عزیز
احتمالا یا نوک سینه ها تخته نوک ندارن یا خیلی نوک سینه هات بزرگن ک نمیتونه مک بزنه فکش درد میگیره خسته میشه
باید بری مرکز مشاوره شیردهی شهرتون یا شاید ترشی و تندی و ... چیزی خوردی که مزشو دوست نداره
گلم احتمالا نوک سینه هات کوچیکه که نمیگیره
چیزی نخوردی مزه شیرت عوض شده باشه ؟
شاید جاش بده تو بیمارستان اموزش شیر دهی میذارن
میتونی از این روش هم که اروم از گوشه لپ شیر خشک میدن استفاده کنی سینه خودتم راه میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.