۵ پاسخ

به نام خدا تا وقتی ازدواج کنه بعدش میوفتی گیر نوه میری مرحله بعد 🤣

بیست سال ضربدر دوازده ماه کن میشه دویست و چهل ماهگی تقریبا

من پسر اولم از۶ب بعد دیگه راحتترشدم .

بنام خدا ...هیچوقت 😥😂

هر سنی اذیت خودشو داره ولی از دندون دراورده باشه یکم راحت میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی
مامان بچه هام ♥️ مامان بچه هام ♥️ ۱۲ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۱ ماهگی
مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی