به نام خدا تا وقتی ازدواج کنه بعدش میوفتی گیر نوه میری مرحله بعد 🤣
بیست سال ضربدر دوازده ماه کن میشه دویست و چهل ماهگی تقریبا
من پسر اولم از۶ب بعد دیگه راحتترشدم .
بنام خدا ...هیچوقت 😥😂
هر سنی اذیت خودشو داره ولی از دندون دراورده باشه یکم راحت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.