من اینجوری بودم و تو تاپیک جدید تون راهکار دادم
من
چند روزیه خیلی زیاد شده بزاقم از همین فهمیدم باردارم
من من من من اه متنفرررررررررم
عزیزم سردی زیاد میخوری لابد
منم تا چند هفته بزاق دهانم خیلی زیاد شده بودکه البته الان کمی بهتر شدم
منمممم خیلی زیاده حالت تهوعمو بیشتر میکنه
منم اینطوری ام خوندم در لین ایام بزاق دهان بیشتر ترشح میشه و طبیعیه
من یکسره مثل شیر آب...از 6هفته شروع شده وهم چنان ادامه داره
من دهن م شدید خشک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.