مامانا کسی بوده بعد زایمان شیر نداشته باشه؟

۶ پاسخ

تاسه روزنداشتم والان. خوبه

۳ روز به بعد شیر میاد باید هرروز زیر دوش آب گرم بری قشنگ سینه هاتو ماساژ بدی
دلستر و قلیه ماهی وکله پاچه . آبگوشت بخوری

تازه اولشی الان شیر نمیاد ک اغوزه روز چهارم ب بعد شیرت میاد ولی حتما سینتو بزار بمکه فقط شیر خشک نده اون باید بمکه تا شیرت بیاد

من تا ۵روز نداشتم سزارین بودم البته

ببین اگ میخوای شیر خشکی نشه و زردیشم بره با سرنگ از کنار سینه خودت بهش شیر خشک بده و سینه خودتم بمکه ک شیرتم بیاد و تب شیر نگیری دلستر جو بخور قطره شیر افزا بگیر و تن تن مایعات بخور

‌ازشب سوم شیر میکنی

سوال های مرتبط