۹ پاسخ

راحت بود خیلی الکی جو دادن

من تقریبا ۵ روز پیش این آزمایش رو دادم بنظرم آزمایش راحتی بود فقط من آخرین خون گیری خیلی دیگه ضعف کرده بودم و احساس میکردم سرم داره گیج میره اونجا تخت واسه استراحت بود اون محلولم اصلا بنظرم بد نبود .

با اجازه مامان گلمون  که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباس‌های، با کیفیت نخ پنبه  و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی کانال تلگرام   nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1

اصلا اونجور که میگن نیست
پودر را با آب سرد مخلوط کن و بخور و حرکت نکن
اگه آدامس بجوی هم حالت تهوع نمی‌گیری

شربت واقعااااا خیلی خوشمزه بود آب پرتقال شیرین بود فقط با آب سرد پر کن نه آب گرم
برا من خیلییییی چسبیید واقعا خیلی خوشمزه بود منم کلی با ترس رفتم ولی نتیجه عالی بود
شب قبلشم قشنگ شامتو بخور من حتی برا شام هم زرشک پلو مرغ خورده بودم از ۱۱ شب دیگه هیچی نخوردم تا صبح ۸ هم رفتم آزمایش دیابتم نداشتم

واسه من راحت گذشت
شربتو با آب سرددرست کن بخور خیلی هم خوشمزه س یه دونه لیمو هم ببر قاچ کن اگه احیانا خواستی بالابیاری بو کن خیلی تاثیر داره

چندساعت قبلش یه قرص تهوع بخور با آب کم

من تهران آزمایشگاهی که رفته بودم تخت داشت برای استراحت من ما بین هر آزمایش که یکساعت بود استراحت میکردم

قرص میشه خورد هی آب بخور بینش اگه چایی ام ببری بخوری طوری نیس من چایی خوردم بینش که مزش از گلوم بره

سوال های مرتبط