ن اصلا اونقدرام ک میگن بد نیست مث شربت پرتقاله یکم شیرینتر سعی کن با اب یخ بخوری ی لیموهم همرات باشه حالت بد شد فقط بوش کن
اونقدرا خود ازمایشه سخت نیس یکم زیاد طول میکشه گرسنگیه اذیتت میکنه
نمیدونم یادمه دومرحله ای بود الان شاید دکترم خیلی دقیق نوشته ازمایشمو نمیدونم ۴ بار باید خون بدم
نگران نباش سخت نیس خوردنش
منم تازه انجام دادم اصلا سخت نیست الکی بزرگش میکنن خیلی راحته نگران نباش
عزیزم بستگی داره من فک میکردم بیارم بالا اخه از شیرینی متنفرم ولی خوردم طعمشو دوس داشتم بالا نیاوردم
بعد برا من دو مرحله ای بود
بعد ی ساعت ک ازمایش دادم صبحونه خوردم کلا اگ تهوعم میگرفتم دیگ نگرفتم
تلقین نکن گلم
همه تهوع نمیگیرن
اینجوریام نیست
مثلا من خوردم اصلا عین خیالم نشد خوشمزه ام بود اتفاقا ۱۲ساعت ناشتاییم گرف یکم جون داد
با اب سرد قاطی کن
اگ با ماشین میری تو ماشین دراز بکش راحت تر میگذره اون ۱ساعت
ازمایش سختی نیست نگران نباش اصلا
فقط اون محلول رو ک خوردی تحرک نداشته باش.
و اینکه از خونه اب خنک ببر با خودت بااون مخلوط کنی
اونجوری ک فکر میکنی سخت نیست
سلام من الان تو ازمایشگاهم گلوکزمو خوردم ی بار ازمایش ناشتا گرفته بعد گلوکز خوردم ی ساعته بعد دوباره خوب گرفت حالا گفته دوتا ی ساعت دیگه هم باید بیای کلاااافمممم
من چند روز پیش دادم ازمایشش رو از یهروز قبلش قند مصنوعی رو حذف کن از ساعت ۹:۳۰به بعد دیگهچیزی نخور. تو ازمایشگاه هم بهت گلوکز رو کهدادن بعد خوردنش اگه تخت داشتن دراز بکش .
اونقدرا ک میگن سخت نیس فقط گرسنگیش اذیت میکنه…
گلوکزم با آب سرده سرد بخورین تو فضای بازم باشین بهتره…
سرتونم اصن پایین نگیرین…
بعد اینکه محلول رو خوردی اگه ازمایشگاه اتاق استراحت داشت برو دراز بکش آب سردم بخور
تحمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.