۹ پاسخ

دخترمنم ۳اسفند دنیااومد اسمشم دنیزه😁

ووووی عزیزم مبارک باش😍

قدمش پر خیر و برکت😍😘🩷🩷

خدا حفظش کنه ای جانم مرسی از دعای قشنگت عزیزم

قدمش مبارک🤗
چه اسم قشنگی😍نامدارباشه

ای خدا مبارکه عزیزممممم🥹🥹

پسر من پنج دیقه بزرگتره🥰

مثل دختر من یهو غافلگیرم کرد منم۳۷هفته ۲روز زایمان کردم🥹خداحفظش کنع

عزیزم به سلامتی ❤️❤️❤️

عزیز تو این هفته ها دیکه دستگاه نمیرن؟

عزیزم بسلامتی😍

سوال های مرتبط