۱ پاسخ

بخاطر سوختگیه عزیزم دیگه عزیزم روغن محلی خودمون اگ داری بمال بهش ی پمادسوختگی خوبم براش بگیر بچرم زیاد پوشک نکن زیرش پارچه بنداز گناه داره روزا بزا آزادباشه شبا مایبیبی کن من اصن دخترمو ن شب ن روز مایبیبی نکردم اوایل دنیااومدن میکردم ولی دوماهه ایماشد دیگه نکردم از ۷_۸ماهگی یادگرفت دیگ میره بیرون برادستشویی شبم تاصب اصن توجاش جیش نمیکنه حتی برا پرکارمیبرمش اصن مایبیبیش نمیکنم جیش نمیکنه توشلوارش برگشتنی میزنم بغل جیششومیکنه میخام بگم بچه روعادت بدی ب پوشک هم گناه داره نمیتونه باپاش بازی کنه واینجوریم میسوزه وعادتم کنه مگه ۳ـ۴سالگی بتونی ازپوشک بگیریش

سوال های مرتبط