بخاطر سوختگیه عزیزم دیگه عزیزم روغن محلی خودمون اگ داری بمال بهش ی پمادسوختگی خوبم براش بگیر بچرم زیاد پوشک نکن زیرش پارچه بنداز گناه داره روزا بزا آزادباشه شبا مایبیبی کن من اصن دخترمو ن شب ن روز مایبیبی نکردم اوایل دنیااومدن میکردم ولی دوماهه ایماشد دیگه نکردم از ۷_۸ماهگی یادگرفت دیگ میره بیرون برادستشویی شبم تاصب اصن توجاش جیش نمیکنه حتی برا پرکارمیبرمش اصن مایبیبیش نمیکنم جیش نمیکنه توشلوارش برگشتنی میزنم بغل جیششومیکنه میخام بگم بچه روعادت بدی ب پوشک هم گناه داره نمیتونه باپاش بازی کنه واینجوریم میسوزه وعادتم کنه مگه ۳ـ۴سالگی بتونی ازپوشک بگیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.