طبیعیه معمولا چهارتاشش ماه خوب میشه فکر میکنی بچه اذیت میشه اما اینطور نیس نگران نباش
کولیک داره
ببر دکتر دارو بده
دلدرده نفخ داره شکمش ماساژ بده قنداقش کن براش صدا سشوار بزار
عزیزم تو نوزادی تا چهارماهگی همینه چون سیستم گوارش داره تطابق پیدا میکنه با پزشکتون هم که مشورت کنید همینو میگن دخالتی توی این وضعیت نداشته باشید نترسید بچه اذیت نمیشه
بدنشو چرب کن بعد قنداق کن بزار راحت بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.