سرما گذاشته بهش پهلوش گرم کن
دکتر به من گفت اگه همراه بیقراری و علائم سرما خوردگی نیست تا شش ماهگی عادیه دارن صفرا دفع میکنن اگه شیر خشکم میخوره که کلا عادیه
خیلی چیزا گاهی سرماخوردگی گاهی تغذیه خودت گاهی قرص های آنتی بیوتیک ک بخوری اگ شیر خودت میدی
پهلوش رو گرم نگه دار
سرما گذاشته بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.