۸ پاسخ

منکه زدمشم همینایی هم گفتی هم گفتم

عزیزم ایراد نداره طبیعیه توهم انسانی ادم گاهی نمیتونه خودشو کنترل کنه طبیعیه ولی سعی کن کم کم وقتی خیلی عصبی شی میخوای حرف بد بزنی اول همزمان با مشت کرد دستت و ازاد کردنش نفس عمیق بکشی
۳بار اینکارو تکرارکن ایشالله که کمکت کنه...

من که هر روز از اینا بدتر میگم بهش برا نویان اصلا مهم نیست اهمیت نمیده

😂😂😂عزیزم ببخشید میخندم یاد خودم افتادم که وقتی به بچم به جای شما میگفتم تو تا صبح فرداش حالم بد بود ولی الان گریه میکنه میگممم زهررماررر پدرسگگک یا اعصاب ندارم محلش نمیدم تو روشم نگاه نمیکنم ول کن ادمیم ربات ک نیستیم والا من با مشاوره کودک صحبت کردم گفت کتک ممنوعه ولی عذاب وجدان نداشته باش واسه بداخلاقی و دعوات ( البتع داد خیلی محکم منع کرد که بچه بترسه ) نشون میده بچه تو اینده انتظاز محبت از همه نداشته باشه و بدونه ادما قابل تغییرن اتفاقا از نظر هوش اجتماعی خوبه که مدام در حال محبت و سرویس دهی نباشی... بعدشم مادری زبون مادر به بد هم بره واسه بچه شیرینه ول کن »

من آزاد می‌زارم هرکار بکنه نمیزنمش دعوا هم نمیکنم باج میدم دیگه گریه نمیکنه باج بدید هر چی دوست داره موقع گریه بهش بدید

وا این که فوشی نیست یه چیز طبیعیه برای مامانا 🤣🤣🤣

عصابم ضعیف تحمل جیغ‌ زدنش ندارم قاتی میکنم یهو چندتا چک. میزنم دیگ خودشم اروم میگیره

از این کارت گریت گرفته🙄😐من بعضی وقتا میزنمش‌ اونم بد پشیمونم نمیشم

سوال های مرتبط