۶ پاسخ

مشکلی ندارع اگه زودتر بزنی نگران نباش

پس چرا من بهداشت راجب این واکسن بهم چیزی نگفت

من 33هفته رفتم زدم

ضرر چی هرموقع بخوایی میتونی بزنی تا ۳۴ هفته دیرترنباید بشه

ضرر داره ینی الان زدم

تو ۷ ماه باید بزنی فک کنم حالا هفته نمیدونم

سوال های مرتبط