۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم
اینا گازهای توی روده هاشن
نفخه
همه تا سه ماه دارن
فقط شدتش برای هر نوزادی متفاوته

عزیزم کولیک هم هست. پرتقال نفاخه🥺
من اینقدر ترسیدم حتی سیب هم میپزم و مثل کمپوت میخورم.
شیرت مشکل نداره.

کولیک داره گلم
و اینکه غذا یا میوه نفاخ خوردی حتما

شاید کولیک داره

اره طبیعه دلدرد داره طفلک

سوال های مرتبط