طبیعیه عزیزم
اینا گازهای توی روده هاشن
نفخه
همه تا سه ماه دارن
فقط شدتش برای هر نوزادی متفاوته
عزیزم کولیک هم هست. پرتقال نفاخه🥺
من اینقدر ترسیدم حتی سیب هم میپزم و مثل کمپوت میخورم.
شیرت مشکل نداره.
کولیک داره گلم
و اینکه غذا یا میوه نفاخ خوردی حتما
شاید کولیک داره
اره طبیعه دلدرد داره طفلک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.