سلام من ۵۷۰
هنوز نرفتم
با بیمه تامین ۶۰۰
۵۵۰ شد
من سونو رفتم از تهران نزدیک ۷۰۰اما شهر خودم پزشکم خودش سونو داره و بیماراش دیگه هزینه سونو تشکیل قلبو این چیزارو نمیدیم خودش هربار میریم هم ویزیت میکنه هم سونو
آزاد ۵۶۴
۱ تا ۲ تومن تهران
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈@H178266
من مشهدم 800شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.