من تازه شوهرم رفت برام بگیره و انشاالله از فردا استفاده میکنم
من استفاده کردم بین سیکل لکه بینی داشتم.و تاخیر هم داشتم
الان پریود شدی یا هنوز لکه هست؟
من استفاده کردم و لکه بینی داشتم
نه گلم ربطی نداره من تا ماه گذشته استفاده میکردم یساعتم تاخیر نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.