۱۱ پاسخ

نسکافه یا انرژی زا بخور

دو لیوان دوغ بخور تا شب معجزه شو ببین

بالش زیر سرت نذاز.حیلی اذیت شدی برو سرم و امپول دگزا بزن

عزیزم من شیاف میزاشتم دوتا باهم سر دردم می افتاد
بعد دراز بکشی سرت روی زمین باشه کمتر دردش رو هس میکنی

سرتو زیاد تکون دادی ؟

نسکافه بخور خواهر. من سردرد نفهمیدم. با نسکافه

من دکتر بیحسی گفت تا میتونی چای و نسکافه بخور و نوشابه انرژی زا ردبول بخورم
نوشابه نخوردم ولی دم ب دقیقه چای و نسکافه میخورم اصلا سردرد نداشتم با اینکه از همون اول هم سرمو تکون دادم

وایی از من تا الان سرم درد میکنه

نسکافه بخور

باید همون موقع نسکافه میخوردی عزیزم،الانم تندتند بخور تا اثرات بی حسی یا بیهوشی ک داشتی برع

نسکافه بخور زودتر از بدنت خارج بشه

سوال های مرتبط