سرتو تکون نده زیاد
بالشت نذار زیر سرت ،البته خودشون نمیذارن
زیاد صحبت نکن
وقتی گفتن مایعات رو شروع کنی اول آب کمپوت گلابی یا انجیر بخور بعد هر چقد میتونی کافئین بخور نسکافه قهوه و امثالهم
میگن نسکافه ، نوشابه ، آدامس بخورین
سرتو نباید تکون بدی خودت رو هم همینطور تا ۸ ساعت بعدش بجای آب از نسکافه شروع کن و همش مایعات بخور تا از بدنت خارج بشه
سرتو تکون نده که سردرد نشی منم میگرن دارم ولی خداروشکرسر درد نشدم
حتماً اولین چیزی که میخوری نسکافه باشه
خواهرم دیروز بمن توصیه های که میکرد میگفت اصلا سرت بالا نیار حدالامکان زیاد نچرخون زیاد حرف نزن و زیر سرت بالش نذار از عمل تا زمان مرخصی رعایت کن
حیلی ضروری بود کمی تخت رو بالا بدن اونم نه تو ساعت های اولیه بعد از عمل
سرتو زیاد تکون نده و بلندش نکن
زیادمصحبت نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.