۷ پاسخ

باید دو ساعت از ناهار بگزره اگه قبل دو ساعت باشه قند غذاست که هنوز انسولین فعال نشده

بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹

🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷‍♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃

ناشتا؟ یا دوساعت بعد غذا؟ برای ناشتا خیلیه. ولی برای بعد غذا، بستگی داره چی خوردی. اگه سیب زمینی یا ماکارونی بوده طبیعیه

قند ناشتا تا 95
قند دوساعت بعد صبحانه تا 150 نرماله
اگه قند ناشتا این بوده یا پیش دیابت یا دیابت

ناشتا باید زیر ۹۰ باشه
۲ ساعت بعد غذا زیر ۱۴۰
۴ ساعت بعد غذا زیر۱۲۰

قند ناشتا اگه بوده آره بالاست.اگه قند بعد از غذا خوردن باشه نرماله

بله عزیزم .نرمالش۷۰هسش

سوال های مرتبط