قند ناشتام ۱۲۷ه فک کنم بالاس .چی بخورم ک بیاد پایین

۶ پاسخ

انار خیلی خوبه

چای دارچین صبح ناشتا
بامیه خیس کن بخور
دمنوش گزنه

رعایت کن تو قندو شیرینی میوه و برنج
ببین گزنه اگ دم کنی بخورم مثل انسولین عمل میکنه ب حدی قندتو پایین میاره افت فشار میگیری😂
بعدشم دکتر باید بری حتما

اره حیلی بالاس ۸۰خوبه۱۰۰لب مرزه

بعد از غذاها ۱۰ دقیقه تو خونه راه برو

شبا متفورمین بخوری.. باز با نظر پزشک البته..

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی