۴ پاسخ

من ۳۹ هفته ام اصلا نمیدونم باز نشده یا نه

شما مگه معاینه میشید ک میدونید چن سانت باز شده؟؟

الان زود نیست ؟؟
چرا سه. سانت

رابطه بدون جلوگیری داشته باش
پیاده روی کن
پله برو بیا

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۴ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد