۴ پاسخ

بسته ای چنده اینا؟

بیاین یکم بامن درد دل کنید واقعا دخترم الان 8ماه به دنیا امد اصلا هم اذیتم نمیکنه خیلی هم میخوابه ولی بعد زایمان اصلا اعصاب نداروم همش فکر دغدغه استرس چکنم بنظرتون 3ماه هم پریود نشدم

بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹

🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷‍♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃

بله میتونی

سوال های مرتبط

مامان برسام جون مامان برسام جون ۱۵ ماهگی