بچم یه ربع بعد دارو بالا آورد نیازه تکرار بشه؟

۴ پاسخ

نه تکرار نکن
دوز‌ دارو بالا میره
هرچی میخاست تو یه ربع جذب کرد

به هیچ وجه تکرار نکن

اره باید بهش بدی

و دارویی

سوال های مرتبط