ولی بر عکس همه من خیلییی ازش استفاده کردم
عصای دستم بود
چون بچم رفلاکس داشت و لباس تمیز براش نمیموند صبح و شب همش روشن بود
چرا با دست؟!؟ من دارم راضیم،خشک کنم داره
مدلای مختلف داره تک شور هست دوقلو هست تمام اتومات هست
هرکس خریده پشیمونه
به نظرم مینی ولش خوب و بد داره
مادرشوهرم میگه خیلی واجبه به نظرم اگر یک دونه خوبشو بگیریم حتی کمک دستمون هم هست
نه با دست نیست
مجدد اب پرتقال میکنی میچرخونه و خشک میکنه
منم مارگ فریدولین دو قلو دارم عالیه
من داشتم حوصلم نکشید فروختمش
اره ولی من برای پسرم خریدم خیلی راضی بودم و کامل تا نزدیک ۲ سال مینداختم داخل همون چون اصلا دوست نداشتم لباس بچه انقد کوچیک بره تو لباسشویی بزرگا
اره
من برام آبکشی راحته اما کف زدن چنگ زدن سختمه قبلا خریدم تابستون لباسای سبک و باهاش میشورم
باید اب وصل کنی هی بچرخه بزنی تخلیه دوباره و دوباره و دوباره
من خریدم اوردم خونه چندروز بعد بردم پس دادم برای سیسمونی بود پشیمون شدم گفتم بیکارم با نوزاد اینو خریدم هی میخواد گریه کنه شیر بدم عوضش کنم بعد بیام بالا سر این مینی واشه
لباسشویی بیبی شور داره دیگه
من مدل قدیمیش رو دارم...وقتی با پودر میشورم لباسو درمیارم پودرشو میشورم توش دوبار آب میریزم لباسو میندازم توش دوباره بچرخه تمیز میشه قشنگ..ولی حوصلم نمیکشه
من کادو به بچه اولم دادن فروختمش
بله متاسفانه مزهرف ترین وسیله است به نظرم اصلا نخر من خریدم پشیمونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.