بچم شش ماهشه سرما خورده چه بدم بهش ؟

۶ پاسخ

قطره پلارژین

بارهنگ بادوم بده اگه خلط داره

عزیزم اینجا نباید بپرسی! باید ببریش دکتر، به بچه ۶ماهه سرخود دارو نده، آدم بزرگ هم نباید سرخود دارو بخوره!

من بردم دکتر آزیترومایسین و قطره ی بینی داد

ببرش دکتر سرخود دارو بهش نده

شربت سرماخوردگی بهش بده

سوال های مرتبط

مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی