من برا ایسو ک ریز تره چهار میخرم برا ایسان چهار کیپ تنشه یه کم تنگ پنج میخرم
من ۵ میبندم
پسر من قدش 90
وزن 12
زیر دکمه هاش سایز 3هس ک آزاده براش
تازه سایز 2هم میپوشه ک اندازه اندازس
من ۴ گرفتم خوبه اندازش
قواره ها متفاوته قد سرشونه تا فاق مدنظرت باشه
دختر من 11 کیلو قدش 86 سایز 4 گرفتم خوبه 5 خیلی بزرگ شد براش
من 4 ولی بچم 10 کیلو قدش 83
اگه اندامش اندازشه برای قدش رابط زیر دکمه بگیر
من این کارو کردم همچنان از زیر دکمه های ۳ش داره استفاده میکنه
آخه قواره ها فرق داره.من برای هامین ۵میگیرم
من ۶ و ۷ گرفتم 😅😅
۴بگیر
من این سری ۵گرفتم،با اینکه ۴هم اندازه اش هستش
من ۵ گرفتم بزرگ بود ولی ۴ اندازشه
من سایز ۴ گرفتم
من سایز ۴۵ میخرم همیشه براش ۴۵ ازاده خوبه
من۵ گرفتم یکم بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.