اره خوب شدن
دختر من همه رو تست کردم کاری نشد شیر فقط یکم میترسم بدم بستنی دوغ ماست پروبیوتیک پنیر همه رو دادم
پسر من حساسیت داشت از دوماهگی شروع شد تا یک سالگی تست گرفتم خوب شد
فقط شیر گاو نمیتونست بخوره که اونم تازگیابه مقدار کم میدم خداروشکر مشکلی پیش نیومده
ولی یه دفعه زیاد بدم بدنش واکنش نشون میده
پسرمن هنوز خوب نشده و اصلا لبنیات نمیتونه بخوره حتی به شیر خشک هم الرژی داره🥲هفته پیش بردمش متخصص الرژی گفت تا سه سالگیش صبر کن کاری نمیشه کرد اگر تا اون موقع خوب نشد براش حساسیت زدایی میکنیم
من کل لبنیات رو میتونس بخوره خاتمه پنیر دوغ فقط فقط ب شیر خیلی حساسیت داشت ک الان میترسم تو اب بهش میدم بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.