۵ پاسخ

بچه های داداشم هم اینجوری بودن
حواسشو پرت کن موقع گریه تنها راه حلش اینه🙁

دخترمنم همینجوریه کلا ازبچگی هروقت زیادگریه میکرد بالا میاورد الانم همینه

دختر منم اگه خیلی گریه کنه بالا میاره

من دخترم از اول همینه گریه کنه استفراغ میکنه دکترشم گفتم گفت بعضی بچه ها اینطورین اصلا هم چیز بدی نیس بذار بالا بیاره اشکال نداره

این یعنی رفلاکسش خیلی تشدید شده دختر که

سوال های مرتبط