۴ پاسخ

اره پسر من نمیخورد منم تو فرنی قاطی میکردم میدادم بش

برا چی خوبه؟ چند قیمتن؟

من تو فرنی در حد ی پیمانه میریختم

نهه همینجوری خودش سنگینه
خیلی سنگین میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷🐣🌱 مامان آیلین🩷🐣🌱 ۳ سالگی