دوستان سزارین ترسناکه عملش؟؟

۱۳ پاسخ

عزیزم اصلا نترس
عمل من کلا ۱۳ دقیقه طول کشید و تمام
اگه دکترت خوب باشه همه چی عالی پیش می‌ره
من دکترم خوب بود زیر میزی دادم
برام بخیه هامو زیبایی زد هیچی معلوم نیس اصلا مشخص نمیشه سز کردم
دردش هم کلا دو روز اوله تمام

کلا زاییدن ترسناکه مهم نیست چی باشه

نه من روز بعد عمل درد نداشتم وقتی از جام پا میشدم درد می‌گرفت ول میکرد

وای نه اصلا
برامنی ک استانه دردم خیلی کمه
فقط دوروز اول جابخیه هام خ اذیتم کرد ب کمکی احتیاج داشتم
اگ ن عالی بودعالی

با اینکه یکی از بزرگ‌ترین و سخت ترین عملها از نظر پزشکی ولی خداروشکر خود عمل اذیتت کننده نیس

از اونجایی که درد طبیعی رو کشیدم و آخرش زجر سزارین نصیبم شد سزارین بهتره

خود عمل و اتاق عمل نه چون هیچی نمیفهمی

فقط قسمت پا شدن از جات و که میخوای راه بری خیلی سخته ..البته دوتا شیاف بزاری اوکیه

نیم ساعتم طول نمیکشه ترسم نداره

دیگه باید تحمل کرد

چ‌ سوالی ادم میترسه 😂هر دوش سختن ترسناک نیستن

من شنیدم اصلا سخت نیست.کلا شاید نیم ساعتم طول نکشه

در کل نه

خود عملش رو نمی‌دونم اما مراحلش نه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد