یه شربت استا دارم یخچال اشکال داره بدم بچم

۱۰ پاسخ

بده بابا من بیشتر از ی ماه میگذره و باز میشه و تو یخچال گذاشتمو میدم اثرم میکنه

اگر رسوب نکرده باشه میتونی بدی

شربت دکتر گفت تا تاریخ روش اگ نگذشته خوب

استا اصلا یخچالی نیس.
اگر درشو باز کردی ۱ ماه رد شده نده

اگه از ی ماه بیشتره نده

اگه شربته و قطره نیست بده

تاریخ شو نگاه کن اگه نگذشته بده گلم

اگع بیشتر از یه ماهه نده

درش بازه

برای چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان مهوا  خانوم مامان مهوا خانوم ۲ سالگی