بده بابا من بیشتر از ی ماه میگذره و باز میشه و تو یخچال گذاشتمو میدم اثرم میکنه
اگر رسوب نکرده باشه میتونی بدی
شربت دکتر گفت تا تاریخ روش اگ نگذشته خوب
استا اصلا یخچالی نیس.
اگر درشو باز کردی ۱ ماه رد شده نده
اگه از ی ماه بیشتره نده
اگه شربته و قطره نیست بده
تاریخ شو نگاه کن اگه نگذشته بده گلم
اگع بیشتر از یه ماهه نده
درش بازه
برای چیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.