۲ پاسخ

حالا قبول دارم بچه ها تو این سن ادا زیاد دارن ولی اینو نشنیدم شاید موقع ناراحتیش پنیک میشه حتما دکتر ببرش

محلش نذار
دیده حساس میشی خوشش اومده
فقط قبلش یه چک دکتر بکنه که خدای نکرده مشکل جدی نباشه..وگرنه اینا ادا زیاد دارن

سوال های مرتبط