سلام برای دندون دردچکار کنم مردم ازدرد

۸ پاسخ

من شنیدم میگن اب پیاز رو بزن به یه پنبه بزار رو دندونت میگت خیلی اروم میکنه

منم مشکل شمارو دارم من میخک میزارم روش استامینوفن ساده میخورم با حوله داغ بعضی وقتا باکمپرس سرد ارومش میکنم تا چند روز دیگه برم دکترم ببینم چکارش کنم آخه داخل گوشیم زدم کارای دندون تو سه ماه دوم میشه انجام داد

رو عسل نمک بریز بزار رو دندونت

میخک بزار روش

دکترت معرفی میکنه دندونپزشکی می‌تونی درستش کنی

مترونیدازول بخور امشبو تا اروم شع تا فردا یکاریش بکنی

بستگی داره اگر عفونت کرده باشه باید اقدام پزشکی کنی من تو براداری قبلیم دندون سالمام درد میکرد الان یه دندون عقل داشتم هزار سال بود دکتر گفته بود باید بکشیش نمیکشیدمش از ترس زرت شکست زرت همون ماه باردار شدم باید برم بکشمش دو شنبه

برو پیش دکترت معرفی کنه پیش یک پزشک.

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان مهوا🐣🩷 مامان مهوا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری