۳ پاسخ

منم سرما خوردم وقت سحر و افطار قرص سرماخوردگی و آموکسی‌سیلین می‌خوردم سه روزه خوب شدم اگه بدن درد و تب و اونا داشتی نوافن بخور با این قرصا

اره
سحری ک خوردی پشت بندش یدونه سرما خوردگی بخور

مگ باردار نیستی

سوال های مرتبط