۱۰ پاسخ

آره قرص دایمیتیکون بخور بعد غذا

اره وحشتناکه همینجوری میپیچه تو دل و رودت. فاموتیدین بخور یا بگو برات دارو بنویسه . عرق نعنا بخور غذای نفاخ نخور

بعد سزارین نفخ بدی میگیره آدم
من تو بیمارستان شیاف بیزاکودیل گذاشتن برام خیلی وضعیتمو بهتر کرد
ولی بعدشم تا چند روز همش نفخ داشتم
اون قرص جویدنی روی من اثر نداشت

شما سزارین استین

وای منم ظهر زایمان کردم کلی دل درد دارم چی خوردین خوب شدین بگین

من
خیلی اذیت شدم

زیره سیاه بخور گلم
من سر بچه ی اولم اینجوری بودم

کمپوت انجیر و گلابی معجزه میکنه شیاف گلیسیرن هم خوبه

دایمیتیکون بخر بخور دکتر به من داده بود

دایمتیکون بخور

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان تربچه 🌱 مامان تربچه 🌱 ۱۱ ماهگی