زیاد امتحان کن بچه من بخاطر بیماریم از اول شیرخشکی بود ماه سوم دادم سینه رو لو ملچ ملوچ میخوره...نگران نباش میگیره
دیگشیر خشکیش کردی سعی کن بزور شیر خودت بدیش
بچه منم همینطوری شد تا سینه رو میدید جیغ میزد دیگه هم هر کار کردم سینمو نگرفت و کلا شیر خشکی شد
منم دخترم اینکارو کرد شیشه ندادم بهش با سرنگ و قطره چکون و اینجور چیزا شیر بریز تو دهنش
هی هم گریه میکنه اصن اهمیت نده
بچت که خیلییی کوچیکه دو ساعته از سرش افتاده
یه پیمونه نخورده اروم میشه هی هم بگیرش زیر سینت
سیر و پرش نکن یکم سیرش کن هی بزار زیر سینت میگیره
کمکی هم با سرنگ و قطره چکون دیگه بهش بده
فقط باید طاقت بیاری شیشه ندی چنوقت و دلت نسوره براش گشنگی بکشه برگرده به سینه این گفته ی دکتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.