۱۰ پاسخ

یه هاله ریز داره مشخصه از دور

چرا دکتر نمیری عزیزم دیگه وقتی ده روز تاخیر منفی بودی باید میرفتی تا آمپول بده پریود شی

شما برین دکتر سونگرافی کنه
شاید. تنبلی اینا دارین
برین بهتره

من ک تستم مثبت ولی خون ریزی دارم
یا من تستم خراب یا شما

تصویر

برو امپول بزن تا پریود بشی هر چی بیشتر طول بکشه ضخامتت میره بالاتر پریودت بدتر میشه

منم ۲۱ روز تاخیرم و کاملا هم بی سالقس از زمانی که پریود شدم اینجوری تاخیر نداشتم

ازمایش بده خودتو راحت کن گام

دکتربرو منم دوماه دوماه هم عقب مینداختم تنبلی داشتم

چرا آزمایش خون نمی‌دین شما؟

اوه چه زیاد

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی