آزاد هم قبول میکنن
برو میگیرن آزاد حساب میشه من بار ها اینطوری آزمایش و سونو رفتم
قیمتش ۳۸۰ شده بود
نه عزیزم برو بگو یه آزمایش بتا میخوام بدم برات آزاد حساب میکنن نیازی به دکتر نیست
ازادهگلم برو بگو ازمایش بارداری برات میگیرن
نه عزیزم برو ازمایشگاه بگو ازمایش بتا میخوام بدم
میگیرن آزاد من دو بارش هم آزاد رفتم
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
من دکترم ننوشته بود خودم رفتم آزمایشگاه گفتم میخام بتا بدم
اره برو ازمایشگاه بگو بتا خون میخوام بگیرم
باید دکتر یا بهداشت بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.