۱۳ پاسخ

خدا ب هممون رحم کنه بخدا🥲دلم برا بچم میسدزه تنها فکر و نگرانیم برا بچمه خودم ب درک

خسته شدیم دیگ ازاینهمه بدبختی وفکروخیال

به خودتون استرس ندین به فکر بچه هاتون باشین دیگه کاری که شده پناه بر خدا خودش ❤

عزیزم چرا میشینی شبکه خبر و اخبار رو نگاه میکنی ، اگر اتفاقی هم بیفته که از دست من و تو کاری برنمیاد ، ولی همین استرس که تو داری صدبار برای بچه ات خطرناکه تره ، اگرم اتفاقی پیش نیاد تو الکی به خودت و بچه ات استرس وارد کردی ، اگر عجلموم رسیده باشه چه جنگ چه تصادف چه چیزهای دیگه فرقی نداره ، توکلت به خدا ، شما که دیگه اخرای بارداریت هست ، ممکنه خدایی نکرده ی خانمی که سن بارداریش کمتره پیام شما رو ببینه استرس بهش وارد بشه و بچه اش رو سقط کنه ، برو هیچ اتفاقی نمیفته توکلت به خدا

ایشالا زودتموم میشه خانوم هایی که قرار بوده فرشتشون تا عید دنیا بیاد خدا به دلتون آرامش بده

اخه چه استرسییی

منم😭😭😭

وای خدا😭😭😭😭

منم تپش قلب گرفتم صداهای وحشتناک میاد😭😭روبروی خونمون دوتا مدرسه هست دارن بدو بدو میرن خونه هاشون

توکل ب خدا عزیزم نگران نباش

منم مث تو حیف بچه هامون

چرا چیشده مگه

اروم باش عزیزم به خدا توکل کن😔

سوال های مرتبط