خانما شیرخشک دخترم‌گیرنمیاد😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

ی برند دیگ بده !

چه شیری میخوره؟

کلا اپتامیل پرونوترا شرکتش جمع شد
یه چیز دیگه بده

ی چیز دیگه بگیر

منم نمیتونم پیداکنم،آپتامیل پرونوترا میخوره بچه منم🤦‍♀️😭

یا خدااا

وای من چه خاکی سرم بریزم یه دونه بیشتر شیر خشک ندارم شوهرمم نیست خدایا به بچه هامون رحم کن😭

منم از صب رفتم داروخونه میگن سامانه قطعه یعنی قیامته دارو خونه ها😐😐😐

چیه شیر خشکش

والله من آول ماه ۱۰ تا گرفتم براش عصری هم میرم میگیرم

چیه شیرخشکش؟

سوال های مرتبط

مامان kian👼🏻👩🏻‍🍼 مامان kian👼🏻👩🏻‍🍼 ۱۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان anya🫀 مامان anya🫀 ۱۵ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی