خانما شیرخشک هست یا کمبوده؟

۸ پاسخ

فعلان هست امروز ۴تا خریدم از هرداروخانه ۲تا میدن فقط

اینجا ک هست حتی انواع برند ها و مدل های خاص و مختلفت

من امروز۵تا گرفتم

من پپتی جونیور میدم قبل ج.نگ راحت پیدا نمیشد خیلی، ولی الان هست
چند روز پیش همسرم ۲تا گرفت

فعلا هست ولی خدا نکنه جنگ طولانی بشه ..امکان اش هست مواد اولیه اش وارد نشه

ما که شیر خشک رژیمی نیاز داریم بیچاره ایم، قبلش چقدر میگشتم تا داشته باشن

سلام گلم هست یدونه میدن

هست ولی یدونه میدن

سوال های مرتبط

مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی